maandag 3 juni 2024

Ja, British upper class Justine Tabak en Penny Hingst (weet haar achternaam niet meer, ze kon schitterend paarden tekenen) waren toch echt wel net zo breath taking shocking knap als Margalith, Stella, Anna, Misha en Iryna .. Justine Tabak was de veel knappere wildere versie van Kate Bush met krullend haar en een dolfijnen glimlach met volle rood blinkende lipstick lippen, maar niet zo belachelijk opgespoten vol, mooie volle lippen zoals Margalith, maar mogelijk een nog mooiere dolfijnen glimlach, ook door de make-up en mooie ogen en 1.76 lichaam ! .. hoewel Margalith de knapste is .. Suzanne beweegt zoals Justine Tabak en lijkt het meeste op haar, ook op Penny trouwens met mooiere ogen dan Penny, Justine had een donkerrode of eigenlijk bruine bos natuurlijk krullend haar en wow wow wow, als ik eraan terug denk word ik er verlegen van .. zoals ik ook nu steeds meer verlegen van Suzanne word .. en toch ook (verlegen) vanwege aan Leonie en Irene en zo denken, die Anke Sieverink bij Saqib Malik, wat was ze leuk ! Maar ik schat haar wel 23-25 jaar, Suzanne nog steeds 30plus .. zij is dus kate bush in het verhaal hieronder en ik eric bush .. joop stobbelaar was ook een groot fan van kate bush, en dan riepen zongen de drie zoons 19, 17 en 15 jaar in het jaar 1981 met hetzelfde stemmetje, "rolling the ball, rolling the ball, Joop !"

 wat ken mei dat nou schele ken ik je wel fertelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten