vrijdag 14 juni 2024

Hitting an all time low, kabinet bruinhemden 1 .. en weer zo'n hebzuchtige bezitterige huichelende hypocriete liegende egoïstische ijdele vvd ggg ss mammonkanker buikspreekpop : mona keijzer, dilan yesilgoz, caroline van der plas, christianne van der wal, edith schippers, johan remkes, reinette klever, barbara van de griend, marjolein sonnema, g. baldé keijzer, jan l. rosch, martha neeter braaksma, maxima zorreguieta, fredje teeven, markske rutte, greetje wilders, dickie sschoof, gidi markuszower, marjolein faber, pieter omtzigt, thierry bidet, hugootje de jonge, ssteffie blokkie, piggies willy en amalia van oranje na ss au en zo voorts, de mens en de wereld verbrandende mammon marionetten ~ hoeren ~ krengetjes

van de film blue jasmine, regisseur woody allen, word ik niet vrolijk, een goede film, met ongemakkelijk gevoel .. dat donald trump net zo'n ijdele narcistische brallende oplichter is (en moordenaar, capitool bestorming, who gets away with it) .. en de eenzaamheid van eenieder .. en het goede acteren .. en de waarheid in die film en hierboven en hieronder, al die lege loze ijdele verwaande kakelaars en knorrende greedy animal farm pigss chickenss

she said that living with me was bringing her down, yeah, that she would never be free when i was around https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliver_Cromwell


https://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

She said she'd save her love for a rainy day .. o no, it's rainink again, o, will my heart ever mend .. i know when i was young .. met Suzanne in een warme oceaan, plus 28 graden, of een warm zwembad onder het maan- dan wel sterrenlicht op haar chique knappe wijze .. 

 maar dus nooit op het strand en gegarandeerd geen enge dieren of insecten, van die steeksels, zee-egels onder water, dus een zwembad .... op haar romantische elegante chique spontane dat het vansellef gaat wijze .. maar het hoeft niet, een bed blijft meer comfortabel .. 1 ding is zeker, Suzanne, iRyna en Stella onder andere(n) bevorderen sexualiteit en het leven en van alles voelen, van bovengenoemde ijdele vvd ggg ss ers word ik asexueel, ze zijn zo verrot verstard doodss met die lelijke asexuele rottende varkensskippenkoppen .... als contrast iemand die oog heeft voor het mooie, het bijzondere,

https://www.instagram.com/vanleeuwen_ank/ 



Aha, ik had deze wijze woorden dus bij Kees van Kooten gelezen : 
































ik gebruik nooit meer morning glory of ipomoea tricolore of blauwe winde zaden, driemaal gebruikt, de ontkiemde zaden gegeten, verrekte schouder, spierpijn, licht verzwikte enkel en pijn aan tanden-kiezen en als ik opsta in de ochtend voel ik me een ouwe man, terwijl ik me het afgelopen jaar superfit voel .. het enige mooie was dat ik sexueel ouderwets geprikkeld raakte en inderdaad op een andere introverte manier high werd, maar dat kost me veel teveel aan nausea of overal lichte spierpijn en me minder goed of zelfs slecht en oud voelen een dag later. Vanaf nu weer wiet (maximaal 1 gram, om de dag), psytruffels en psypaddestoelen, ook microdosering, minder dan 1 gram, om de dag. Daarvan voel ik me geestelijk en lichamelijk top fit  .. o ja, en ik zag knappe Poolse Carolina van 1.68 meter met body builder vriend van 1.95 meter naar de auto lopen (ik had haar ook al met zoon van plus 6 jaar gezien). 

Tell me how mutss longer gaat die nsb vvd pvv ggg ss klucht deur,  

de bruinhemden : https://nl.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung







Nieuws over Marjolein Faber, RTL-nieuws

PVV, Marjolein Faber


Dit is PVV'er Marjolein Faber, de in opspraak geraakte kandidaat-minister van Asiel

Marjolein Faber is namens de PVV de beoogde minister van Asiel en Migratie. Ze werd gisteren door PVV-leider Geert Wilders naar voren geschoven toen bleek dat PVV'er Gidi Markuszower niet door de screening kwam. Maar vanochtend zei VVD-leider Dilan Yeşilgöz twijfels over Faber te hebben. Wie is deze Marjolein Faber en waarom zou ze 'niet onomstreden' zijn?

De 63-jarige Marjolein Faber is sinds eind vorig jaar Tweede Kamerlid. De in Amersfoort geboren en in Hoevelaken wonende Faber is getrouwd en moeder van twee kinderen.

Faber had al een lange politieke carrière namens de PVV achter de rug voordat ze in december in de Tweede Kamerbankjes terechtkwam. Faber was sinds 2011 senator voor de PVV, en was daar vanaf 2014 fractievoorzitter van de partij. Daarnaast was ze vanaf 2011 lid van Provinciale Staten in Gelderland.

Bekijk hier wat Yeşilgöz vanochtend over Faber zei voor de camera van RTL Nieuws:

Faber kwam de afgelopen jaren meerdere keren in opspraak. Zo twitterde ze in 2019 dat de dader van een steekpartij in Groningen 'volgens betrouwbare bron' een Noord-Afrikaans uiterlijk had. Justitie wees erop dat het niet overeen kwam met getuigenverklaringen. Faber, toen Eerste Kamerlid, bleef volhouden dat dat wel zo was, met de inmiddels beruchte uitspraak: 'mijn tweet klopt'.

In 2015 kwam naar buiten dat ze met PVV-fractiegeld het bedrijf van haar zoon had betaald voor het beheer van de website van de PVV Gelderland. Later bleek Fabers zoon ook de website voor de PVV-fractie in de Eerste Kamer te hebben gemaakt. De kwestie had uiteindelijk geen politieke gevolgen voor haar.

Een ander in het oog springend moment is als Faber in juli 2017 in Arnhem samen met PVV'ers Wilders en Markuszower demonstreert tegen de benoeming van PvdA'er Ahmed Marcouch als burgemeester van die stad.

Ze protesteren tegen de sociaaldemocraat van Marokkaanse afkomst met een grote spandoek met de tekst 'Geen Arnhemmistan! We raken ons land kwijt!'.


Dit is PVV'er Marjolein Faber, de in opspraak geraakte kandidaat-minister van Asiel© Aangeboden door RTL Nieuws

Woord ontnomen

In 2022 wordt Faber in de Eerste Kamer het woord ontnomen tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen. Ze vraagt premier Mark Rutte of 'de vijfde colonne niet eigenlijk achter de regeringstafel zit'. De term 'vijfde colonne' verwijst naar groepen die heimelijk voor een vijand werken en een land ondermijnen.

In een interview met de Gelderlander in 2020 laat Faber er geen misverstand over bestaan wat volgens haar het belangrijkste standpunt van de partij is. Dat is de islam. "Ga er maar van uit dat de islam nog steeds ons toponderwerp is. Islam is nummer 1 bij de PVV en blijft nummer 1."

Geen nuance

Over haar persoonlijke opvattingen, die veel weerstand oproepen bij tegenstanders, zegt ze in hetzelfde interview: "Die zijn helder. Moskee dicht is moskee dicht. Grenzen dicht is grenzen dicht. Er zit geen nuance in. Er zijn mensen die dat verschrikkelijk vinden en er zijn mensen die dat geweldig vinden. Volgens mij was het Churchill die zei: haten ze je, dan is dat goed. Dan heb je wat losgemaakt, dan sta je ergens voor."

In de afgelopen maanden nam Wilders overigens afstand van verschillende PVV-standpunten. Zo wil hij niet langer een verbod op islamitische uitingen, zoals korans en moskeeën en pleit hij niet langer voor een Nexit.


Terwijl ik dit stukje tik in de zinderende Siciliaanse zon denk ik aan donderdagavond toen ik op het pensionadobankje van het dorpje met wat collega-bejaarden de wereld doornam. Een van de tandeloze mannetjes had gehoord dat wij in Nederland een premier krijgen met een oortje in en dat hij voortdurend opdrachten krijgt van vier fractievoorzitters. Zij vertellen hem wat ie moet vinden en zeggen en antwoorden. Een ander oudje werd vrolijk van het feit dat onze aanstaande landbouwminister ooit kandidate bij de Nederlandse Boer zoekt Vrouw was geweest. Ik moest toegeven dat dat waar was. En of het dan ook waar was dat het die arme Geert Wilders niet lukte om binnen zijn periferie überhaupt onbesmette bewindslieden te vinden. Met een zacht schaamrood gaf ik dat toe. Toen begonnen ze te lachen omdat ze de volgende roddel absoluut niet geloofden: onze koning zou gezegd hebben dat ambtenaren, die de opdrachten van het bruine kabinet niet wilden uitvoeren, ontslag mochten nemen. Toen proesten ze met zijn vieren tegelijk: “En wat doet de koning zelf?” Ik kon er ook niks aan doen. Het zijn verwarrende tijden. Of ik nog terug wilde naar Nederland? Waarom bleef ik niet bij hen? Geen regen, lekker warm, heerlijk eten en veel vrolijkheid in de gezellige straten.

“Onder Meloni?”, zuchtte ik. Dat snapten ze.

Toen begon er gelukkig een Roomse processie en begon iedereen zacht en devoot te zingen en te bidden. De Etna gromde zachtjes mee. Volgens de oude mannetjes doet de boze berg dat sinds de laatste verkiezingsuitslag.

Net liep een van mijn vrienden op leeftijd langs. Wat ik aan het doen was. Ik vertelde dat ik een stukje voor de krant tikte. Dat dat nog mijn enige werk is. Hij vroeg waarom ik een haarband in had. Of dat met het voetbal te maken had? Ik vertelde hem dat ik een nieuwe carrière overweeg. Maar ik was toch met pensioen als komiek?

Ja, maar niet als artiest. Het bloed blijft kruipen.

“Als je maar niet gaat kleien of kliederen met verf”, lachte hij. Dat vond hij altijd zo zielig. Ik vertelde hem dat ik wat anders ga doen.

Wat?

Ik word rapper! 

YOUP ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten