vrijdag 21 juni 2024

4 windturbines achterop een auto in een staartvin, voor elk wiel 1 windturbine en 4 dynamo turbo wielen is meer dan voldoende voor een auto die zichzelf kan voortbewegen, als 1 windmolen even veel elektriciteit genereert als 180 zonne panelen, iets meer voor vrachtwagens, treinen en sea gliding vliegtuigen (NEEN, 1 compacte 1 meter diameter windturbine op een auto volvo is genoeg ! plus 1 reserve windturbine) .. op de sea glider boat plane 8 tot 14 windturbines .. met storm en onrustige zee zijn "we" 1 dag tot een week later in new york e qui se ne frega of wat maakt dat uit in een vrijere, gelijkwaardige, sociaal solidaire relaxte samenleving van mede mensen, geen ijdele vvd ggg ss animal farm mammonkanker varkentjes als adolf hitler, vlad poetin, al saud, kim, elon musk, g reet wilders, mark edith schipperss dilan yessilkotss rutte piggies willy amalia bea maxima junta tegen minima meer, leuke gewone echte hartelijke mensen, NIET ijdele verwaande narcistische mammonkanker (on)mensen

 With one foot in the grave ? You "live" in a grave, you are following mindless zombies

Vind het niet meer om te lachen maar om te janken, dat die kutten daarvoor plus 160.000 eur per jaar vangen van uw (belasting)geld, geld van wel werkende echte vriendelijke hartelijke mensen die het goede voor kinderen en medemensen willen : 

https://youp.nl/columns/goudreinette

"Loro" van Paulo Sorrentino is een top film, bij de 10 beste die ik afgelopen 4 jaar heb gezien, ingewijden, Italianen, vertelden mij dat Silvio Berlusconi veel erger was, dat de film een te mooi beeld geeft van Silvio, inmiddels ook vergankelijk en binnen 100 jaar vergeten in zijn graf .. misschien weet vanaf 2057 niemand meer van zijn leven en bestaan omdat de mensheid dan weg is door 8 graden temperatuurstijging en meer 

De opnames begonnen in september 2020 in Napels, waarna er ook gefilmd werd op Stromboli. Tijdens de productie werd weinig vrijgelaten over het verhaal van de film, maar de titel van de film verwijst naar de hand-van-God-goal, een doelpunt dat werd gemaakt door Diego Maradona tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 1986. De film gaat niet over Maradona, maar bekend is dat hij een betekenisvolle figuur voor regisseur Sorrentino is. In een interview met Variety uit 2015 vertelde Sorrentino dat Maradona onvrijwillig zijn leven heeft gered: "Ik verloor mijn ouders toen ik 16 was bij een ongeluk met de verwarming in een huis in de bergen waar ik altijd met ze naar toe ging. Dat weekend ging ik niet omdat ik Maradona (...) wilde zien spelen, en dat heeft me gered."




In navolging van liegende huichelende hypocriete corrupte regeringen en vooral ijdele vvd ggg ss mammonkanker krengen als mark rutte edith schippers dilan yesilgoz caroline van der plas mona keizer hugo de jonge edith schippers g reet wilders dick sschoof pieter omtzigt barbara van de griend piggy willy maxima junta tegen minima amalia na ss au donald trump vlad poetin viktor orban kim xi assad erdogan en alle negatief genoemden is internet en chat gpt en "open ai" net zo leugenachtig corrupt geworden, 

God Verdomme, word nou toch eens wakker uit dat destructieve mammonkanker animal farm varkenkip struisvogel onmens toneel, planeet aarde wordt door de "mens" verbrand en vernield, vanaf 2036 ziet het er nu zo slecht uit en 2057 is het over voor planeet aarde en de mensheid en ieder kakelt en knort liegend en huichelend door .. sinds 1980 is planeet aarde gemiddeld 2 graden warmer geworden .. en ook al zou het in 2036  "slechts" gemiddeld 2 graden weer warmer geworden zijn op planeet aarde, het is dan dat de exponentiële stijging naar 8 tot 100 graden warmer doorzet

God Verdomme 

Wat doen die kakelende knorrende ijdele vvd ggg ss nitwits, daarvoor klappen, voor die eigen mammonkanker smerige stupiditeit klappen ! 








1,5 minuut tot 10 minuten met lichtsnelheid naar mars .. reizen naar mars is voor de mens de komende 500 jaar onmogelijk lijkt mij, tenzij een eerlijk goed gevoed artificial intelligence oplossingen weet .. elon musk betekent net zoals donald trump, vlad poetin, g reet wilders en piggies markske ruttekutte en willy per 2057 de ondergang van de mensheid, als we zo doorgaan met olie, kolen, gas, bossen, huisvuil te verbranden met een plastic deken in oceanen onder andere ..  oorlog .. kernwapens .. levensgevaarlijke kernenergie .. plus methaan uitstoot van koeien en varkens en andere mammonkanker vervuiling .. egoïstisch eigen belang  

..en intussen klapt de huichelende hypocriete hebzuchtige bezitterige egoïstische ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige smerige stupide ministerraad voor liegende oorlogsmisdadiger ruttekutte, die binnenkort vervangen wordt door nog meer extreem rechtse destructieve mammonkanker varkenss - kippen .. stoppen met dat veel te duur betaalde toneel voor en van de wereld vernielende en verbrandende navelstarende domme ijdeltuiten .. no more vain conceited complacent cackling conformist christian coward self satisfied own sake government as the killing burden on the people and the planet

by artificial intelligence social democratic anarchy verschrijver

Elkaar bewierokende suffe sukkels, ijdele vvd ggg ss, die niets meer zelf kunnen of hoeven te doen, alles wordt voor ze geregeld als luxe buikspreekpoppen, het zijn dommige ijdele verwaande etalage poppen als melania trump .. daar wees een dame mij op die zelfstandige geweest was en daarna ambtenaar, als zelfstandige moet je alles zelf regelen, pensioen, ziektekosten, en je doet echt werk met de zorgen daarover, of je voldoende inkomsten hebt, en de zorgen voor je kinderen en familie, als ambtenaar wordt alles voor je geregeld, als zelfstandige werk je daardoor meestal 60 uur per week, als ambtenaar werk je eigenlijk niet echt. 

Dat valt mij ook steeds meer op .. ik begon met 2 jaar uitzendwerk in 1989, veel werkeloosheid, en toen american express waar al veel voor je geregeld werd, hoewel amex wel duidelijk meer dacht vanuit het belang van amex, het bedrijf, jouw belang is daaraan ondergeschikt, bij politici, de regering en "de top" in het bedrijfsleven(dood) is het het omgekeerde. Daarna was (en ben) ik ruim 30 jaar ambtenaar met nog tijdelijk vanwege "marktwerking" 2 jaar "inhuur" >> je wordt vanzelf een passieve initiatiefloze verwende .. is dat niet een gevaar als iedereen tussen de 2000 en 4000 eur krijgt voor 24 uur werk of studie om de wereld beter te maken ? Ja, het is wel 1000 keer beter dan wat er nu gebeurt met ongelijkheid, egoïsme en eigen stront van ijdele vvd ggg ss voorop en een zogenaamde "democratie" die ijdele vvd ggg smerige stupiden stimuleert en creëert. En er valt vast wel iets te bedenken dat mensen op een andere manier dan met geld, bezit en hebberigheid en positie en status in hun armzalige geestloze ijdelheid gestreeld worden. Schone schijn van kouwe kak zombie madammen rules this world and brings it down.   

it's kind of bringing you down 

Nee maar ik zie echt de meest stupide mammonkanker lijers in de nederlandse regering sinds wim kok, van balkenende en donner werd gezegd dat ze intelligent zijn/waren, ze zijn zeer eindig gelovig kortzichtig blind autistisch gevaarlijk stupide, dom donner domst, zoals in de "parabel der blinden" van Breughel, sinds bakellende mark kutterutte is het iq en eq en sociale invoel empathie quotiënt en zo voorts gedaald van 75 op 150 naar 50 op 150 en met sschoof bruinhemden wordt dat 30 op 150, dat is het iq en eq ratio van de collectieve stupiditeit van de (rijks)overheid, de gevolgen staan hier beschreven en verschreven  

en de raad van state met net zo stupide ijdeltuit der ijdeltuiten thom de graaf en al die zeldzaam onnozele domme ijdele verwaande sprinkhanen plaag kakel kut juristen keurt boren naar gas en gaswinning bij Schiermonnikoog goed ("juridisch" is het "procedureel" volgens de regels gegaan, ijdele juridische zombie vvd ggg ss kakelKUTTEN !), het is 1 corrupte smerige mammonkankerzoot, de nederlandse en wereld (rijks)overheid van ijdele niets wetende niets kunnende niets begrijpende blatende kakelende knorrende mekkerende lege holle vvd ggg smerige stupiden 

God Verdomme  

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jos_van_Rey

https://en.wikipedia.org/wiki/Goddess

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Graves

En als ik Suzanne nou zie kussen met een stoere vriend .. nachtmerrie, maar over Iryna en Stella ben ik ook heen gekomen en 2 uur per week sporten met Suzanne is een mooie droom .. so is dat, nu nog de wereld redden van negatief genoemde mammonkanker varkens, want daar was ik gisteren weer somber van, vandaag niet, misschien door die goede sterke koffie en 1,5 uur sport, yoga en circuit met Saskia .. en ik had 40 blauwe winde zaadjes geplant, 34 zijn op gekomen en 6 andere ook, maar hebben het daarna begeven, vermoedelijk te weinig water en die heb ik gegeten en dat maakt me ook vrolijk (NEE, een dag later, blauwe winde eet en gebruik ik niet meer ! koppijn en kater gevoel, gisteren voelde ik me wel ruim 4 uur erg vrolijk door die blauwe winde en ik kon beter ruiken, dat wel, maar zo'n ochtend met koppijn en kater gevoel wil ik niet meer, donderdag en vrijdag geen wiet of psytruffels gebruikt).. en polska Carolina en Wictoria en andere knappe Poolse dames gezien .. en wat was 1 uur met Suzanne woensdagavond heftig (en inspirerend) ! Ik moest er donderdag echt van bijkomen, heb toen zelfs tussen de middag nog 1 uur geslapen en woensdagnacht ook al 8 uur 

En met vriendin kust ze niet, ze lijkt me niet lesbisch, maar dat kun je niet zien of weten, is dat ook een nachtmerrie ? Ja, gek genoeg iets minder een nachtmerrie ? Kwenie, dan wordt mijn zogenaamde kennis van mensen weer meer geschokt. Volgens mijn vader is mark rutte een homo, ik twijfelde, en dan kun je wel zeggen dat dat niet uit maakt, het maakt niet uit, ik herkende in boris dittrich DE valse nicht, DE ijdele vvd ggg ss die de wereld met zijn valse nichterige gekakel vernielt, een rechtse vieze valse doodse nicht die gaswinning in de noordzee wel prima vond .... en een hijgerige typische ijdele verwaande verwende diva met se rotte nikserige laffe huichelbekkie en pakkie met stropdassie uit de rechter lijke onmacht kutkotss. 

ha, toen roger moore zijn laatste james bond film speelde omschreef de humo dat als : opa zet zijn beste beentje voor 

lekker, de geur van komkommer, een voordeel van blauwe winde, je ruikt beter, maar verder (te)veel nadelen

balen, ik heb het open atelier van Wim Wieringa gemist, vind ik toch 1 van de grootste kunstenaars die ik ken .. komt wel weer https://wwieringa.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten