woensdag 5 juni 2024

Eric Bush : does my bum look big in this ? it’s not the love you give, it’s the love you make .. Wat de astronauten die op de maan stonden en de astronauten die rond de maan cirkelden maar vooral de 12 die op de maan hebben gestaan dachten : de maan is zo het einde van alles, zo het zwarte gat. Al het geld van wapens en legers (en dat is ruim 1/8ste van de wereldeconomie) naar vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en het redden van de natuur van planeet aarde .. en met wetenschap en techniek doorgaan met alternatieve energie onderzoek, stop olie, kolen, gas. Doorgaan met exploratie van de maan, terwijl deze maan in 1969-1972 een hels verlicht zwart gat bleek te zijn 15,6 dagen en 15,6 dagen een geheel duister zwart gat met af en toe de aarde zichtbaar, Venus, Mercurius, Mars en Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus misschien .. en dat 2 miljard jaar geleden de maan op 200.000 kilometer van de aarde stond en nu rond de 390.000 kilometer, iets meer dan een lichtseconde en daar reizen we 5 dagen voor, 4 weken voor de andere kant van de maan (??).. en hoe zit het met de zuid of noordpool van de maan, is deze wel bijna permanent verlicht ?

 Verdorie, Suzanne volgende week naar Griekenland, paniek, en ik ging net door alle grenzen, sportief, dansen, gek doen, me uitleven .. dieper in mijn eigen wereldje door 1 gram wiet en 0,1 gram psy truffels, want ergens, ergens, vrienden, mes amis, meine freunde, amici miei, amigos meos, friends, ergens blijf je hopen .. nog steeds, en .. voor me stond de andere dame uit Oekraïne met yin Yang teken op haar fraaie rug - schouders, minstens zo knap als Iryna en Suzanne, dat verlicht de last, ze heeft voor meer dan 90% zeker een knappe leuke vriend, dat kan niet anders, hoewel ik daar met iRyna ook verbaasd over was, de sterkste stoerste knapste marilyn monroe (rauwer, ruwer, knapper, geheel anders, bijna het tegenovergestelde van marilyn monroe) van nu geen vriend ! .. en ik hou voor 2-4% hoop .. en door (geen relatie na hoop met) Stella en Iryna zou ik nu zo kunnen vallen voor die knapste Oekraïense .. en ik deed wel heel erg gek de hele les, Suzanne zei er terecht lief en goed corrigerend wat van .. droomlady-goddess.. 

 .. toch wel mooi dat ik haar ga missen, ik miste eigenlijk nooit iemand echt, ik miste Suzanne soms al, zeker 1/10de van de tijd (dat ik haar ook wel op vrijdag een uur zou willen zien en als zij het leuk vindt ook een uur op zondag) .. maar nu een hele week en eigenlijk 2 weken haar niet zien .. nou ja, ik werd er toch veel te belachelijk wanhopig aandacht trekkerig aanstelleritis in vain van .. "nee, je leeft je uit !", zei Saqib .. zat is vat friends are for 

een niet mooie foto van Regina, in het echt veel knapper, ook als ze les geeft een elegante goddess



China's Chang'e 6 lander has sent home stunning images of the lunar surface on the mysterious far side of the moon.

Additionally, the China National Space Administration (CNSA) has released stunning footage that shows the lunar far side samples the lander has been collecting over the past two days. The samples were launched to orbit at 7:38 a.m. Beijing Time on Tuesday, June 4 (7:38 p.m. EDT on June 3).

Chang'e 6 landed in the unexplored Apollo Basin crater within the larger South Pole-Aitken (SPA) Basin located on the far side of the moon on the morning of Sunday, June 2, Beijing Time.

The new images and video show that this historic mission, which represents only the second soft landing on the hemisphere of the moon that perpetually faces away from Earth, is progressing at an impressive pace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten