maandag 3 juni 2024

Heeee, ik heb de afgelopen 3 dagen niet gehoest en nu, na inname van 0,8 gram wiet en 0,1 gram psy truffels zit ik weer zwaar te hoesten .. dus dat zou dan wel een (groot) nadeel zijn want het zijn de diepste hoestbuien af en toe ooit .. en het klopt wel dat ze begonnen toen ik weer wiet in nam .. nee, in november 2023 toen ik op het werk bij het ministerie van lnv, directie natuur, wel weg moest met alle vvd ggg ss mammonkanker nare negativiteit daar omdat ik het voor meer dan 65% anders en beter zag (dan de erg foute ijdele verrotte verwaande doodse ggg ss vrouwe lijke "directeur dwerg" daar, die jan l. rosch aanstelde om zijn gas projecten in de noordzee erdoor te krijgen en die als manager van plus 100.000 eur per jaar "advizeurs" van gas- en oliebedrijven, dubbel betaald dus, inhuurde met 100% smerig stupide corrupt belang van varkenskop vvd ggg ss jan l. rosch, alles wat hieronder staat van verschrijver is voor meer dan 90% de waarheid, weer de geest in de fles kreeg, ook door Stella, Silk Green Shirt en la Brunette ..

damals licht hoesten en slecht slapen, toen ik rond mei 2023 weg moest bij de health spa en het daarna (voor meer dan 65% ten onrechte vals laf, achterbaks stiekem inluizerig vrouwe lijk vvd ggg ss omdat ik anders was en deed, laten zien dat sport vrijheid betekent en niet een gevangenis) rond de 8 keer verwijderd worden bij yoga sport clubs, ook uit supermarkten..

.. maar het ergste vond ik het onrechtvaardig me buiten sluiten van de gebouwen van de rijksoverheid en van de voorzieningen van het werk afsluiten, vanwege in mijn pauze een kwartier door de gangen van de hoftoren dansen met veel lachen en duimen omhoog en twee ouwe nare weiffies die gingen klagen bij een wezel (kop ook) van het register van artsen en verpleegkundigen en zo die ook in dat gebouw zaten, cibg, nog zo'n rampzalige tent binnen de overheid en vanwege 4 meteen verwijderde filmpjes te maken van een 4 uur durend lawaaiige vergadering op de gang van ijdele vvd ggg ss ambt e naren, die ook niet met mij praatten, maar net zoals die wezel van het CIBG meteen naar de beveiliging stapten en naar de secretaris bij atr, rudy van zijp, leidinggevende daar, ik vond het een goede vent, maar ik vond barbara krenge kopf van de griend de eerste 3 maanden ook niet slecht, god verdomme, zielige ouwe mammonkanker nuffige moralistische kutkippetjess >> van mail, vakantiedagen en loon regelen afgesloten op mijn werk, sport kosten niet meer kunnen declareren, schijn wel vakantie uitkering enzovoorts in december te krijgen volgens de fnv, toen hoestte ik ook zwaar, maar de afgelopen 6-8 maanden, sinds de verse paddestoelen stik ik er soms bijna in .. ook in lachbuien en dan zou ik het mogelijk niet eens erg vinden als ik zou sterven, hee ja, voor mij wordt het zelfmoord via lachgas en helium, als ik zover ben, dus bij teveel pijn, teveel verdriet .. nu heb ik ook af en toe dat soort buien (verdriet ~woede), als die structureel permanent zijn, vooral continu pijn, dan grijp ik naar lachgas en helium

hee, er stond eerst dat change 6 van China, geland aan de andere kant van de maan, er 1 maand over gedaan had om op de maan te landen en dat ik me toen afvroeg, maar hoe kunnen de apollo"s 1969-1972 er dan 5 dagen over het gedaan hebben 

omdat de maan "plat" als je erop staat als neil armstrong is en je er een maand over doet om er omheen te draaien 😱😱😱😱, maar in de apollo 11 zat een motor !! offeuh, echt heel vreemd dat bericht van er 1 maand over doen stond er vanochtend rond 9.00 uur !! .. en er geldt een andere tijd op de maan ?? Hoe snel vloog Michael Collins van apollo 11 rondjes om de maan ? Dan was 6 rondjes 6 maanden ?? zoveel uur voor Neil Armstrong en Buzz Aldrin op de maan, stilstand van de tijd, elk moment een stilstaand stroboscopisch hels verlicht pikzwart eeuwig moment  ? En dat de kraters kraters en uitstulpingen zijn van de platte pannekoek twee dimensionale qua tijd maan 10 miljard jaar min of meer hetzelfde, stenen tegen de maan uit pikzwarte duisternis opvangen aan de ene kant erin aan de andere kant als stopverf eruit, geloof ik niet, maar er is toch echt iets heel raars met de maan, een andere dimensie van tijd in ieder geval en 100% zeker geen sterren zichtbaar vanaf de maan, ook niet vanaf de niet door de zon verlichte zijde, de letterlijk inktzwarte kant van de maan .. alleen konden de astronauten in de apollo 8 die kant van de maan wel zien, er omheen vliegend ? wel zonder dat er sterren zichtbaar waren

https://www.yahoo.com/news/chinas-lunar-probe-could-return-050540416.html

Sampling a new environment

Chang'e 6 launched on May 3 with a bold and unprecedented task: haul home samples from the moon's far side, which always faces away from us. (The moon is tidally locked to Earth, completing one rotation on its axis in roughly the same amount of time it takes to orbit our planet. So observers here on Earth always see the same side of our natural satellite.)

Every lunar surface mission before Chang'e 4 targeted the near side, largely because that area is easier to explore. It's harder to communicate with robots operating on the far side, for example; doing so generally requires special relay orbiters, which China launched ahead of both Chang'e 4 and Chang'e 6. China's newest moon relay satellite, called Queqiao-2, aided the Chang'e 6 landing, CNSA officials said.

Chang'e 6 arrived in lunar orbit about four days after liftoff. It spent the next few weeks scrutinizing its planned landing site and gearing up for today's big event, which went according to plan: Chang'e 6's lander came down softly in Apollo Crater, leaving the mission's orbiter, with its attached Earth-reentry module, circling the moon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten