zondag 9 juni 2024

Door wiet en psy truffels ~ sterkere verse mazteca paddestoelen ben ik me bij gebruik (dismorfisch bijna pijnlijk) bewust van mijn billen, ik voel ze "uitsteken" en dat ze relatief groot zijn voor mijn slanke lichaam, een actrice van "friends", die blonde, had ~ heeft dat echt, ik tijdelijk heel af en toe .. Een stoornis van de lichaamsbeleving of morfodysforie, BDD naar het Engelse body dysmorphic disorder, is een psychische aandoening waarbij de patiënt een afwijkend beeld heeft van zijn eigen lichaam.

 Vandaag zonder wiet of wat dan ook, ik wissel om de dag af, de ene dag wel, de andere dag niet, vorige week 3 dagen niet, zijn de verschillen groot, vandaag was het een mooie zonnige dag, goed geslapen en toch verdrietig om onderstaande waarheid en denken aan de zestiger - zeventiger jaren van de beatles toen in west europa (en amerika zelfs ?) de verbeelding en creativiteit en vrijheid het beeld bepaalden (bevestigd door twintig jarigen in of van die tijd) en hoe dat vernield werd door die rechtse krente kakkers en dan ook nog denken aan die lelijke walge lijke rotte varkenss- en kippenkoppen van barbara van de griend, greet wilders en dilan yesilgoz onder andere en dan heb ik geestelijk tranen in mijn ogen, niet in het echt. 

Terwijl ik vandaag weer bij de antiek, kunst en boekenmarkt op de mooie Lange Voorhout was, waar in de meerderheid leuke mensen komen, ik herken er minstens 10, ook bezoekers en ook verder er geen reden voor verdriet, melancholie of somberheid is .. hoewel, ik denk ook aan het onderstaande, de waarheid van het nieuwe rechtse fascisme tegen vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en het vernielen van de natuur en planeet aarde, dus is mijn verdriet terecht .. met wiet en truffel dagen zoals vorige week, dan ben ik extravert en dans en lach ik alle ellende over hoe erg het is eruit en focus ik op het mooie .. maar het is overmoedig en niet hoe ik echt ben, geloof ik .. het ook allemaal niet meer weten en juist heel scherp zien hoe fout en slecht die mammonkanker krengen zijn leidt tot beide, introvert stil bedeesd verdriet zonder wiet of psy paddestoelen en extravert uitbundig het van me af dansen en vooral aan grappige voorvallen en vrolijke mooie mensen, muziek, kunst, Strepy en dingen denken met wiet. Ik wil eigenlijk niks meer horen of weten of zien van ijdele vvd ggg ss mammonkanker varkenkippetjess greet wilders, dilan yesilkotss, caroline van der plass, dickie sschoof, piggies willy, maxima en amalia van oranje na ss au, hugo de jonge, mark rutte en zo voorts en zo voorts  

oooo, wat is het toch erg en hoe is het toch mogelijk dat "we" die zure mammonkanker krengen zo alles laten verpesten en vernielen wat goed, beter en best is voor de natuur, mensdier en planeet aarde

Dat er nog iemand luistert naar mammonkanker diva’s trump, poetin, wilders, yesilkotss en zo voortss, the disgusting disgrace of planet earth, murdering animal farm rat pigss, de collectieve stupiditeit is rampzalig

Nu zie ik op de fimkanalen de film "loro" over silvio berlusconi (en diva trump en vladina poetina en greetje wilders en marka rutte) met een overdaad aan vrouwelijk schoon met blote borsten en billen, doet pijn aan de ogen, het teveel en de ranzige foutheid van silvia berlusconi .. erg goed, goede regisseur, top acteur(s), de andere films van deze regisseur en acteur vond en vind ik ook zo goed, "non sostenire le consequenze dell'amore" en "la grande bellezza", hoop dat ze deze film "loro" binnenkort herhalen, ik heb het begin gemist. Willem Frederik Hermans vond silvio berlusconi zo verzorgd, zo'n mooie man, dat zei hij ook om te plagen .. daardoor vond ik hermans toch minder sympahiek en prettig, maar, allah, foute en rotte kanten heb ik ook genoeg, zoals eerlijk verschrijven wat ik terecht over die mammonkanker krengen denk .. ik ben zelf toch ook een mammon slaafje en heb hooguit een jaar in mijn leven zwaar verhuis werk gedaan, het zwaarste werk ooit gedaan, bij schröder recycling, huizen leeghalen en verhuizen van zware kasten en zo, 3 dagen per week gedaan, elke avond was ik gebroken.   

https://www.cosiddetto.be/lees-luister-en-kijktips/loro-een-intrigerende-film-over-silvio-berlusconi/


https://nl.wikipedia.org/wiki/Silvio_Berlusconi


Hee, ik zie een scène in een film waarin famke Janssen duidelijk langer is dan John Travolta en volgens internet is famke Janssen 1.82 meter en John zou 1.88 meter zijn .. met hakken van 10 centimeter zou het net kunnen, silvio berlusconi was 1.70 meter en vladje poetin 1.69, zoveel rattevarkenslechtheid in dat mismaakte kgb lichaampje 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten