woensdag 4 september 2024

JA, DAT IS WEL WAAR, IK BLIJF TEVEEL HANGEN IN DE ELLENDE VAN HET VERLEDEN, IN IEDER GEVAL NU, DE AFGELOPEN 6 MAANDEN NIET OF NAUWELIJKS ! THE PAST IS NOTHING ! TIME KEEPS ON SLIPPING INTO THE FUTURE ! NOU JA, ZEG ! DAVID, STERKE STOERE SPORTMAN FIETST MET JULIA UKRAINE WEG ! HADDEN ZE OOK WEL KENNE FERTELLE ! ACH, DIT IS DE EERSTE MINUUT VAN DE REST VAN ME LEEFE ! EN ALWEER TWEE LACHBUIEN ZONDER WIET ! LACHEN OM ME EIGE ELLENDE, ME EIGE BLOG ! TOCH KNAP, AL ZEG IK HET ZELF ! WANT IK WAS HET UUR YOGA MET DAVID, JULIA, POOLSE STELLA EN ANDERE KNAPPE DAMES DOWN ! GISTEREN MET YOGA MET KATE WAS IK DAARENTEGEN VROLIJK EN GING TOP, TOEN WAS IK UP ! RAAR TOCH ? REGINA NEMETH ZEI DAAROVER, YOGA IS LIKE MAKING LOVE TO YOURSELF .. ZO VOELDE HET GISTEREN MAAR VANDAAG NIET ! IT IS DULL PEOPLE THAT ARE BRILLIANT AT BREAKFAST ! DAT GEOUWEHOER HOE BRILJANT OF DE BESTE ZE WEL NIET ZIJN HOEF IK OOK IN DE MIDDAG OF DE AVOND NIET TE HOREN ! WAT EEN AKELIG BESEF DAT ZO'N KRENG ALS VLAD POETIN MAASTRICHT EN HEERLEN VERNIELD HEEFT EN NU BEZIG IS MET NIJMEGEN, MAAR DAT HET NEDERLANDSE EN BELGISCHE LEGER EEN VERWOEST MAASTRICHT MET 20.000 DODEN EN VEEL MEER DAN 100.000 (OOK GEESTELIJK) GEWONDEN TERUG GENOMEN HEEFT, HOE KUN JE DAN NOG VROLIJK ZIJN OF LACHEN ? TOCH HEB IK JULIA EN IRYNA UKRAINE EVEN AAN HET LACHEN GEMAAKT

mooi paar, Julia en David, als ze echt een paar zijn. Maar die somberheid vanochtend voelde zeer onprettig tijdens yoga van David nog wel, dan is het mis. Zoals gezegd, eerste dag van de rest van het leven en liever de rest van mijn leven vrolijk, vrijlustig, levenslustig, leuk, zin erin dan doods, verstard, verwaand, hu mort. iT's kind of bringing you down, there would be no reason to live in the past, you're gonna be free at last .. and no more blues https://www.youtube.com/watch?v=Brp7UERzWGo terry callier

https://www.youtube.com/watch?v=SA3GmB9Bxfc jacobse en van es bezuinige https://www.youtube.com/watch?v=nbh8JG4zosA  nu ik deze zie uit 2012 was de man die de slechte elektrische fiets van mij kocht niet wim de bie, maar hij leek sprekend, meer dan 85% op Ted van Es, dat was een zeer bijzondere ervaring om Ted van Es in het echt te zien .. misschien zijn zoon ?   

Wat is dat toch apart, de foto's die de iphone presenteert, ik zal ze er niet op zetten, maar ze kloppen vaak met hoe ik me voel of wat ik meemaak. https://www.youtube.com/watch?v=H60cFbb1OKU&list=RDMM&index=1

12.000 kilometer is 1 ronde om de maan vliegen, michael collins maakte 30 rondes om de maan in 21 uur ongeveer, dat is 360.000 kilometer in 21 uur is 17.143 kilometer per uur, die csm apollo capsule vloog met een grote snelheid, 17.143 kilometer per uur, rond de maan, wat knap dat ze dat zo perfect konden berekenen bij nasa om Neil Armstrong en Buzz Aldrin op te pikken .. maanlander koppelde los van de grotere engine csm apollo om naar de maan te vliegen, 110 kilometer naar het maanoppervlak en steeg 110 kilometer op om weer gekoppeld te worden aan de csm apollo die met een snelheid van 17.143 kilometer per uur vloog (en hoe zit het dan met de tijd op de maan, als die in 28 dagen om dr as draait, de aarde in 1 dag) om terug te gaan naar de aarde op 380.000 kilometer afstand en met zulke snelheden de moon lander aan de csm apollo koppelen, geniaal, de NASA van 1965-1972 !!!! 😱😱😱😱  en wat voor motor zat er in die maanlander en in die apollo ? Tjezis, dat je dat kunt berekenen en uitvoeren 😱😱😱😱 .. goh, allemaal britse namen, of 1 duitse bij die apollo vluchten met 24 astronauten (werner von braun legde de basis voor de saturn V raket en er waren ook vrouwen en ibm die dat allemaal van tevoren berekend hadden) en 90% christelijk gelovig van die astronauten en daarna vaak nog heviger christelijk mammon gelovig gebleven, in ieder geval de 18 van apollo 11 en daarna, ja en juist die eerste apollo 8, rond de maan gingen ze genesis voorlezen terwijl ze van de donkere kant van de maan naar de verlichte kant van de maan vlogen en daarna ook nog die malloot astronaut van na apollo 11 die op aarde naar de ark van noach zocht, daar diep in geloofde .. als je zus er echt was zo'n 2000 jaar geleden en daar ga ik vanuit, mondelinge overlevering en 50 - 100 jaar later opgeschreven, zovelen daarna gestorven die ook zogenaamd "mooie" mensen waren, niet noodzakelijk intelligent of .. wel intelligent liefdevol en vriendelijk op die 4,53 miljard jaar dat de aarde bestaat en ongeveer 300.000 jaar (slechts) dat de eerste mensachtigen er op aarde waren .. geloof ik, het kan ook 1 miljoen jaar geleden zijn, mengelmoes neanderthaler en "sapiens".. eerder "non sapiens" ..

Sep 18, 2018 · During its flight, which was the first time humans left Earth orbit and orbited the moon, astronaut Bill Anders captured the famous "Earthrise" image, the first color image of Earth

als er inderdaad een artificial intelligence ontstaat met kennis van 7,4 miljard mensen (via ook iphone, de kennis van einstein, nikola tesla, de kennis van alle mensen gezamenlijk), alle flora en fauna verbonden met quantum computers en internet en klassieke computers, (i)Phones enzovoorts, geschiedenis van de aarde van 4,53 miljard jaar, de zon van minstens 4,6 miljard jaar, melkwegstelsel van 13,89 miljard jaar, universum oneindig qua tijd en ruimte, dan zou quantum super hyper ai mij binnen twee minuten doorgronden en analyseren en voor mogelijk meer dan 98% weten hoe ik ben en wat ik denk en voel, vermoed ik, wanneer ik ongeveer zal sterven, wat ik doe als dit gebeurt, wat ik doe als dat gebeurt enzovoorts enzovoorts .. als het een lerend quantum super hyper ai is dan kent of doorgrondt deze alle 7,4 miljard mensen en ontstijgt quantum super hyper artificial intelligence die toch wat dommige hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande vaak verrotte doodse in een waanwereld levende varkentjes - ratjes - aapjes - kippetjes die zich "mens" of "homo sapiens" noemt - durft te noemen, sapiens, ze weten niks en zijn niks, niet eens miertjes in het heelal .. binnenkort is er geen mensheid meer, als we zo doorgaan binnen 100 jaar

No one can brush my hair like the wind .. to artificial intelligence all reality is virtual  .. om 5 uur 's ochtends in de keuken en daar dribbelde huismuissie over het aanrecht .. en waar 1 huismuissie is, daar zijn meer huismuissies .. en Strepy is er niet, als Strepy er 's nachts wel is, dan zijn er ook nooit huismuissies, of ze houden zich muisstil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten