zondag 22 september 2024

Incroyable mais vrai, het moet inderdaad niet te sexueel zijn, 1 tot 2 keer per week is genoeg, als Astrid licht geïrriteerd was dat ik haar weinig aandacht gaf, dan zei ik “du bist mein alles”, of “in deine nähe spüre ich liebe” en dan dacht ik 10 minuten later, gottegot, moet ik nou alweer. Van kwaad tot erger .. let's get the hell out of here .. Vluchten kan niet meer .. Sterf, ouwe mammonkanker krengetjes en de kinderen daarvan, vormen en gedachten .. En dan wordt ook nog mijn Harley Davidson serial 1 gestolen waar ik zielsgelukkig mee was, uit het gebouw waar ik woon .. kon ik er maar uit stappen 🤮🧟‍♀️☠️🤮 dat doodzieke mammonkanker lijerss wereldje, voorbij verdriet, het mooiste materialistische bezit wat ik had, jatten, weer eens laten zien hoe totaal verrot deze wereld is .. alles waar ik gelukkig en vrolijk van word, wordt me ontnomen en vernield, kan wel blijven 🤮🧟‍♀️☠️🤮 .. en ook dat het geen toeval meer is, ik word vernield en kapot gemaakt .. waaraan heb ik dat toch verdiend .. door de waarheid te laten zien over het ijdele verwaande verrotte doodse mammonkanker krengetje


Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: maandag 23 september 2024 13:37
Aan: Richard Kamerling <richard.kamerling@fnv.nl>
Onderwerp: Re: Uw e-mailberichten van 19 september 2024 / d-24252277
 
Geachte heer Kamerling, beste Richard, 

Als de zaak voor de rechter komt lijkt deze me inderdaad kansloos. Als de rechter een goede rechter is en hij onderzoekt zorgvuldig wat er in 2018-2022 gebeurd is qua oneerlijke strafrechterlijke procedure en hij leest net zo zorgvuldig, rechtvaardig, onafhankelijk, eerlijk mijn blog, dan zou hij misschien tot een andere conclusie kunnen komen. 

Door de leugens en roddel van raadsheer barbara van de griend, inmiddels werkzaam bij de rechtbank Den Haag, en haar vrouwelijke collega's ben ik in deze akelige situatie terecht gekomen (2 keer ontslagen, 9 maanden gevangenis, 6 weekeindes isolatie politiecel, 9 maanden gif injecties, inbeslagname van meer dan 6 maanden van al mijn ict apparatuur en censuur met dreigement van gevangenis) omdat de waarheid op mijn blogs staat. 

Misschien dat zelfs de FNV er in dat geval baat bij heeft, indien ik deze mail en verwijzing naar het blog massaal naar eenieder, alle media onder andere, verstuur. In het verleden deed het niks, hoewel 3 raadsheren bij het gerechtshof me indertijd van alles vrij gesproken hadden, de net zo ijdele verwaande verrotte doodse collega rechters van barbara van de griend konden er niet tegen dat ik dat schone schijn(heilige) nikserige ijdele verwaande wereldje van ze liet zien met dus het hierboven beschreven destructieve gevolg voor mij. En nu dus dit weer, ontslag, terwijl ik een rechtvaardig eerlijk ambtenaar ben, die de laatste zes jaar nog nooit zo hard gewerkt heeft en nog nooit zo gepest is in zijn leven. 

Als we hierover contact zouden kunnen hebben, graag, maar ik ga er vanuit dat jij zegt of schrijft dat de zaak kansloos is (daar ging en ga ik ook vanuit) en dat dat me alleen maar meer financiële ellende oplevert. De nederlandse overheid inclusief de rechterlijke, wetgevende en uitvoerende macht is gebaseerd op onrechtvaardige oneerlijke hebzucht en bezitterigheid voor de 10% rijken in Nederland en tegen de 30% arme mensen en tegen vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, mensdieren en de natuur. Daar heb ik de afgelopen 6 jaar keihard aan gewerkt om dat te laten zien en dit is het naargeestige akelige gevolg. 

Met vriendelijke groet,   Menno van Veenendaal  

Van: Richard Kamerling <richard.kamerling@fnv.nl>
Verzonden: vrijdag 20 september 2024 15:51


@@@@


2006-2010 en 2012-2014 werd de lol uit mijn leven geramd, 80% door het werk en slechte relaties, 2019-2024 was en is een nachtmerrie met dankzij eigen kracht een herstel sinds 2022, dat continu belagen en ontslaan wat vreemd en anders is zonder iemand lastig te vallen, behalve de waarheid te verschrijven is een nachtmerrie die ik niemand toewens. En continu met vals laf gehuichel en gelieg in de steek gelaten te worden .. en dat dat geen waan is, wel dat er continu wordt gezegd, na vernederen, vernielen, kapot maken, isoleren, stelen, liegen, huichelen en begrijpelijke woede daarom : zie je wel, hij is gek 


Our society is run by insane people for insane objectives. I think we're being run by maniacs for maniacal ends and I think I'm liable to be put away as insane for expressing that. That's what's insane about it. John Lennon


Verkeerde kutkeuzes maken en de waarheid zien is niet leuk .. en dan kan ik pretenderen dat ik die keuzes maakte omdat ik de waarheid wilde ontdekken, maar zo is het niet. Een beetje misschien maar dit wil je of ik echt niet meemaken. En nu is dat zwarte kruis op de deur in de kelder ter afschrikking van de dieven weg gehaald, 3 mensen zagen dat maar en 1 lachte er om, zeg dat dan gewoon ipv mijn droom elektrische fiets te jatten. En bovendien de dure oplader laten liggen. 


Ik weet het niet meer en wil het ook niet weten, laf en vals was de conclusie van wim over de meeste vrouwen, maar mij helpen of steunen, ho maar. Be cheerful sir, somber en depressief is maar niks, hatend door het leven gaan ook niet. Wat doet dat pijn, mijn mooiste fiets ooit kwijt door dat gore smerige rotjoch in een akelig naargeestig destructief collectief en dat is geen waan en net zoals 2018-2021 terwijl ik al diep in de problemen zit, door soortgelijke roddel en leugens en stiekeme achterbaksheid en laat maar gebeuren, het is toch maar mijn pa, toch maar familie, toch maar een ex vriend, toch maar een collega, hij roept het over zichzelf af door de waarheid te schrijven, dan trekken de lafbekkies zich terug .. we konden af en toe lachen en nu weer de dood, het zombie mammonkanker bestaan waar we ons toe laten veroordelen met die rotte mentalitijd. 

 Walk tall, walk straight, spit mammon cancer pigchicken “humanity” in the eye .. let’s get beyond hate and disgust .. goh, die Harley was zo’n wonder, daarmee elektrisch fietsen, dan vergat ik die lelijke huichelbekken uit het verleden helemaal .. het akeligste is dat het volgens mij inderdaad weer destructief een klap toe dienen van die laffe mammonkankerbekkies is, waarvan ik er de laatste 6 jaar teveel gezien en meegemaakt heb  .. van die smerige stupide griezels (ex) crimineeltjes als zoontje david hoogeveen (die heeft mijn mooiste electra glide fiets gestolen met die doorrookte doodzieke smerige stupide laffe rotkop) .. verdraagt ook de waarheid over zichzelf niet, een viezig miezerig smerig stupide laf vals crimineeltje, die dat ook deed toen ik regelmatig met de politie en ontslag te maken had 2019-2021, walgelijk ventje .. 

 .. maar god verdomme, wat moet ik toch nog in deze mammonkanker wereld .. vrolijk, vrij, positief, vredelievend, gelukkig, sociaal solidair doorgaan met mijn leven, het verleden vergeten .. wat ben ik blij dat ik niet met zo’n lelijk rottend huichelbekkie over straat ga of moet .. wanhoop en somberheid daarover zijn nogal zwaar voor me .. en jammer dat ik niet 1 keer kan huilen en er dan vanaf ben, die krengen blijven maar doorgaan met vernielen en kapot maken, niet alleen mij, maar andere goede en betere mensdieren, planeet aarde, de natuur, alles .. nee ik moest niet lachen omdat Astrid haar 1000 eur fiets gestolen was .. en ook niet vanwege de diefstal van ines fotze kotze haar 2000 eur gazelle elektrische fiets, ook niet achteraf toen ze een katholieke hypocriete ijdele verwaande bleek en dit is toch weer heel anders, de electra fiets Harley glide stond binnen, kutslaafje crimineeltje davidje hebberig bezitterig mammonkankerlijertje hoogeveen dus .. en dan zie ik ook weer die rottende koppen van de laatste jaren voor me die ik liever nooit was tegengekomen of had meegemaakt op de vooral positief genoemden na .. en daar was ik net overheen aan het raken, als ik ze zag, dan zag ik ze niet en ik dacht er steeds minder aan, een gelukkig vergeetproces, daar moet ik maar mee doorgaan 🤮🧟‍♀️☠️🤮

De politie had een gazelle lokfiets rond 2013-2014 bij mij in de buurt neer gezet zonder slot, die wilde ik als reserve fiets gebruiken en toen pikte de politie mijn mooie Batavus bub tweedehands die ik voor 100 eur gekocht had in, zo werken de verrotte uitlok krengetjes zoals dat ontstellend lelijke ijdele totaal verrotte verwaande doodse mammonkankerhuichelbekkie barbara van de griend, de doodzieken, sterf toch zo snel mogelijk en laat het goede en betere met rust ..

.. als we leeg nikserig smerig stupide zijn, laten we dan maar “werk” creëren, als we zelf geen echt leven hebben als zombies wel levende goede mensen vernielen .. annemieke molde uit jaloezie een op afstand bedienbare auto die david van opa kees gekregen had, zo zijn de mammonkankerweiffies en zo zijn de kinderen van mammonkankerweiffies, verder inhoudsloos ijdel verwaand verrot doods smerig stupide  .. goed dat ik niet zo ben, betaal er een veel te zware prijs voor .. real love should be just around the corner, goh, als ik toen Sabina Cozzi terecht gewaardeerd had als mooier, beter en liever dan slappe laffe hypocriete huichelende annemieke, dan had ik deze ellende nooit gehad.. maar wat een zware prijs betaal ik daarvoor 😱🙀, niet te geloven toch .. 

Bie a happy man, in spite of the dead sick prickcunt society .. ik had nooit .. NOOIT .. kinderen moeten krijgen met annemieke, net zoals teveel onmensen zoals barbara van de griend kinderen krijgen (hoewel olaf me een leuke jongen leek) .. met Sabina Cozzi en Astrid was wel ok geweest .. en na die abortus en vakantie in de omgeving van Barcelona in 1995 wist ik het, een laf slap hypocriet huichelend hebzuchtig bezitterig toch nog verwaand verrot doods smerig stupide slachtoffer 🧟‍♀️☠️🤮, ik vond haar ook vies ruiken vergeleken Sabina Cozzi .. vandaar ook vaak verliefd op wel mooie dames, reukloze barbara van de griend (behalve haar vagina) is nog veel erger, mammonkanker ijdele gek met rottende huichelbek door haar vader, de meest krankzinnige narcistische brallende oerang oetan ooit tegen gekomen, pieter van de griend 🤮🧟‍♀️☠️🤮 en dat haar moeder daarmee kinderen wilde verklaart voor mij alles en niets

was ik ze maar nooit tegen gekomen, laat staan er een relatie mee gekregen, die er nu niet is en nooit meer was, de 🤮🧟‍♀️☠️🤮 vergeten en dood zijn ze voor me

Toch raar, ik wist het van annemieke en barbara vanaf het begin en toch daarmee een relatie, ik mocht ze niet, Sabina wel, maar daar voelde ik me toen te vaak verwaand “beter” en ik was net daarvoor gek geweest op een hervormde hypocriete protestantse akelige ijdele verwaande mammon cda cccccccccc derkelien van bruggen, door die mammontut is het verschrijven begonnen, wel qua uiterlijk zeer knap, te vaak het breekpunt voor mij .. jammer dat ik met slappe laffe valse nicht annemieke hoogeveen, hoe diep kun je met je onderdanige conforme laffe zwakke burger lijke hypocriete huichelbekkie zinken, kinderen kreeg, een opluchting dat ik ze nooit meer zie, ellendig dat dat mammonkankerjoch david mijn fiets durfde te stelen .. denk en weet nu dat het wezenloze liefdeloze corrupte jaloerse geketende gefrustreerde gevangen mieze vieze verrotte doodse krengetjes uit het bewoners collectief van de narcislaan was (collectief) waren (bewoners), net zoals dat goorste zure nazi ss krengetje van de savornin lohmanlaan 222 en mr. slaaf van en in het onrecht nsb gore gluiperige gelovige ss conforme careltje haeften van 232 zo’n doodzieke is, jammer dat ze geboren zijn, denk ik ook van alle negatief genoemden en langzamerhand van de mensheid .. jammer dat ze bestaan .. jammer dat we bestaan en bovendien deze mooie planeet durven te vernielen 

https://www.nvb.nl/bank-wereld-online/wat-zijn-per-309-nieuwe-srdii-verplichtingen-voor-banken/


De iPhone laat zelfs zien wie het geweest is door de lidl in Monster op de kaart te laten zien, in opdracht, wij kunnen slechts bevelen volgen, rokende conforme collectieve zielepoten, die in al hun kleinzieligheid daaraan lol beleven, het goede en betere vernielen en kapot maken .. net zoals negatief genoemden en zielig snikkeltje politie agentje danny mariahoeve, eigen lijk vaak crimineler dan degenen die ze gewelddadig in de gevangenis smijten in opdracht van het ijdele verwaande verrotte doodse mammonkanker kreng .. in ruil voor een maandelijks loon, dagelijks brood, wat extra vrije dagen .. van je kinderen, ex vrienden, buren, familie, ex collega's, ex kennissen moet je het hebben in 1984-2018-2024 en verder vrese lijk ss 













Van: Karen Voetmann <karen.voetmann@gmail.com>
Verzonden: zondag 22 september 2024 17:21
Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Onderwerp:
 
Hi Menno, The book has arrived. Thank you so much. Love Karen
Sendt fra min iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten