vrijdag 8 februari 2019

marguèrite margalith


vat are you doink

vat an ass hole

by aska

Gerelateerde afbeelding

                                           
Mais maintenant Marguerite margalith, die is alleenie 1000 maal knapper dan sie ↙

Afbeeldingsresultaat voor margreet van de griend




"Ja, kijk", zegt Jeroen baardaap Maxx (sympettieke vent, mooie jezus ogen en zo'n trendy teveel baard voor mij, hipster), "Je liet haar schrikken, margalith"
"O het spijt me, dat was de bedoeling niet, af en toe een grap, veel gesnater, dat blog, ik was het alweer vergeten, ze is prachtig, zal ik mn excuses aanbieden ?"
"Moet je weten, de groete."

Afbeeldingsresultaat voor barbara van de griend


"Goh sorry, het was niet de bedoeling je aan het schrikken te maken, eerder het omgekeerde, ik had beter moeten nadenken, ik vind je heel bijzonder."
"Geeft niet." en een glimlach en ik loop terug en dan blijkt aska voor me te zitten, met een schitterende geheel blote rug, roze spandex top en paarse strak glimmende aerobics broek.

Zondag 3 februari 2019 was dat, 9 maanden gevangenis en 9 maanden vergiftigen zouden volgen vanwege vrij en eerlijk de waarheid schrijven over le lijk liegend mammon kanker krengetje barbara van de griend en haar moralistische nuffige kanker krengetjes van de rechter lijke onmacht, de verdrietige stinkend smerige stupide kanker weiffies, painful death on you all, ondraaglijke pijn lijden en dat zal gebeuren, gore nazi tyfys tering weiffies met je rottende huichelbekkies  


Op de Haagse markt, lange of korte Voorhout ben j het m.c. Escher museum, een zondag, foto verslag daarvan op het blog https://artifissialverschrijver.blogspot.com/?m=0






Geen opmerkingen:

Een reactie posten