zaterdag 9 februari 2019

Mc donald wak wak kwaker duck

Wist je dat top raketgeleerden, natuurkundigen, wiskundigen, biologen en scheikundigen per raket spermacellen, eicellen en een aantal bevroren bevruchte eicellen de ruimte in gestuurd hebben plus DNA strengen van de mens.  Omdat ze de kans op het overleven van de mens de komende 50 jaar zo klein inschatten. 

Dit, het bovenstaande, is waar, het komt van raketgeleerden die aan het ruimteprogramma Bepi Colombo werken, duitsers, we no jokink. Maar bij min 200 graden, de temperatuur in de ruimte ongeveer, bevriest dat toch meteen, althans, op de maan is het plus 120 graden aan de zon zijde en min 200 graden aan de schaduw zijde, dus toch een broodje aap verhaal .... ? 

ESA european space agency

Wie danst, houdt de dood op afstand. Enne, als ik aan negatief genoemden denk, misschien maar goed ook, dat het over is per 2050 voor de mensheid. Er zijn ook veel wel mooie mensen. 


~  ~ ~  ~ ~ ~~~  ~~~~~~~~~👽👾👾👻💀❤i9 godinn ternetta octopussy


Toen ABBA een hit had met "Chiquitita" was de grap op de Europese school Brussel, Ukkel: 


"ABBA gaat nu te ver, ze beweren dat ze sjieke tiete hebben."

Chiquitita, you and i know ! 

~ ~ ~ ~

Wat is musti yin yang vrijerig de laatste tijd, zou ze vruchtbaar zijn ?   

Ja, dan kun je me wel schrijven:  verschrijver verprutst, maar hoe moet ik het dan wel doen ? 

Tis nie eerlijk  

~  ~ ~  ~

Zag een officieel bord in Rijswijk: 

"Trams have right of way !"

Op het nederlandse bord stond "Pas op tram !"


@@ @@ @@ @@


Re: Niet(ss) wetende weife .. kanker krrrrengetjess eerder .. en verder top, 7 maart ! 

Dat openbaar ministerie, nicole strrrontwijf bakker, zogenaamd ovj ME REET !, heeft mei 2018 een brief gestuurd naar mijn ministerie bzk, dat ik een strafrechtzaak tegen me heb lopen en psychische problemen zou hebben. Zonder veroordeling of wat dan ook, hoe fout en doodziek in da lelijke kop kun je zijn, stomme cunt. Dat godvergete tering wijf staat garant voor machtsmisbruik en vernietiging van alles van waarde. Ongelukkige slechte jeugd gehad, het meest doodzieke lelijkste liefdeloze kanker kreng ooit gevoeld, net zo afgrijselijk lelijk van binnen als ze eruit ziet en hoe ze stronts praat. 

31 januari 2019 heeft ze, diezelfde fuile fiese minderwaardige bange laffe nicole spuitpoepschijt bakker, het goorste misbaksel, een brief aan VWS gestuurd dat het vonnis onherroepelijk zou zijn plus dat ik ernstige psychische problemen zou hebben (taalcorrectie: of datzelfde krreng, diezelfde moet t zijn met naam).  

Ik ben in hoger beroep gegaan en dus is het vonnis niet onherroepelijk. Staat tegenover dat ik die schijt  gerechtelijke brieven niet meer op haal in rijswijk, ook zoiets, ze kunnen geen gewone brieven bezorgen, dat schoftentuig, dus misschien was een hoger beroep zitting georganiseerd. Dat openbare ministerie gepeupel is onrechtvaardig en oneerlijk, laf, achterbaks, rancuneus en vals. En die flut rechters, wijffe, dan weet je t eige lijk al, vallen me ook vies tegen. Vrouwen zijn blijkbaar ongeschikt als rechter, vals, zwak, laf, ijdel, egoistisch en daardoor oneerlijk en onrechtvaardig. Vast niet allemaal, bij mijn zaak wel. Ik ben mijn vertrouwen kwijt in nederland als democratische rechtstaat. Het is een onrechtvaardige kaste staat. En toch 1 van de betere landen ter wereld om te leven, keje nagaan hoe beroerd de mens is.  

Ik wil niks meer met vooral dat vrouwe lijke rechter lijke kanker tuig te maken hebben. 

Verder leef ik weer en ben ik inderdaad zeer gelukkig, 2 minuten per dag angst over de toekomst en of de politie weer met 3 auto’s en motor voor de deur staat. 

7 maart staat en een keer een biertje of zo komen drinken kan altijd, het gaat me beter dan vroegah. Van 2006-2014 was soms ruim een half jaar minder, vanaf mei 2014 ben ik gelukkig met stijgende lijn en nog meer sinds eind november 2017 (eerste heftige space cake consumptie). 

Groet ! Hartelijk ! 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 7 feb. 2019 om 17:34 heeft Hardeveld, mr. W. van (Wim) <W.vanHardeveld@RaadvanState.nl> het volgende geschreven:
Ha die Menno,

Hoe gaat het? Ik was erg geschrokken van jouw sms! Vooral omdat ze proberen je te ontslaan en ook omdat je weer was verhoord. Wel goed te lezen dat je je wel goed voelt!
Heb je wel goede rechtsbijstand gezocht voor die ontslagkwestie? Vooreerst altijd zeggen dat je graag wilt komen werken (bereidheid tot arbeid) en dat er 2 negatieve beoordelingen nodig zijn om je te ontslaan.
Waar willen ze het op gooien? Verstoorde arbeidsrelatie? En kap nou toch met dat bloggen, dit is het toch niet waard!

Zal ik voor donderdag 7 maart een tafel voor ons reserveren bij da braccini? We gaan in de voorjaarsvakantie nog naar Oostenrijk en ervoor zit alles al aardig vol.

Ik hoop dat het lukt!

Hartelijke groet,
Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten